Saturday, October 2, 2010

betapa pendeknye usia sebuah rahsia.....

ngeri x tengok tajuk entry ke 2 ni??mestila xngeri sebab xde org tengok pun entry ni....kecewa!!!
tp tajuk entry ni akan menyentap hati seseorang yang pasti cukup memahami isi2 entri ini....mana x nye,dia lah dalang kepada terbentuknye entri ni...ok,intro dh habis sebab masa sekolah dulu,cikgu cakap buat pendahuluan sikit2 dahla...banyakkan pada isi2...


bangun pagi dengan penuh semangat nk study...tp semangat 2 pn cukup pendek umurnye sbb aku tidur lagi banyak dari study....tp setiap kali aku tersedar dari tidur,makhluk sedang berhibernasi di katil depan aku masih lagi berhibernasi seperti seekor beruang kutub....boleh bayangkn x betapa buruknye keadaannye...


jam menunjukkan kul9pg mungkin...lupa lah..tp dh typical orang melayu mudah lupa kn...maka, makhluk didepan aku 2 mula bergerak2 n bangun,terus pg gosok gg...tp hati aku mula gelisah...mungkin sudah dapat meramalkn apa akan jadi pabila makhluk ciptaan Allah i2 sudah bangun...


tetiba aku tringat pesanan aku semalam kepada gadis i2 sewaktu detik2 menulis blog


"jangan sesekali bagitau orang lain kecuali blogger je yang aku ni ade blog tau..."


"ok....baiklah"


pada waktu i2 jugak la kawan aku  yang sudah semestinye bukan blogger masuk ke dalam bilik kami...


maka......terbukti sungguh rahsia ni hanya mampu bertahan xsampai 12jam pn selepas si gadis yang baru lepas berhibernasi tadi membuka mulutnye dengan berkata...


"eh ko tau x....mekti(bukan nama sebenar) dah buat blog....."


secara summary nye;


10.30pm(secara rawak)-jumaat: aku mula create blog disamping memberi pesanan atau dikenali sebagai rahsia, jangan bagitau orang lain kecuali blogger2 tegar yang aku buat blog.


9am(secara rawak)-sabtu: rahsia terbongkar


nampak di situ betapa pendeknye usia sebuah rahsia....

No comments:

Post a Comment