Monday, October 25, 2010

hari 1st aku dtemui mati terbaring

xstudent la kalau leh jawab semua soalan exam kn???tp kalau xleh jawab semua soalan dengan yakin nye,i2 dipanggil ape???tukang kebun???penoreh getah???yang pasti bukan aku la....gile xleh jawab???mestila boleh jawab...dah study sikit banyak kot....tido pun banyak sikit je...

aii...cerita pasal xleh jawab exam ni,sampai grad pun xakan habis...tapi cerita la jugak sikit sebagai entri baru....ni semua pasal orang lain la sebab aku melangkah keluar dewan dengan penuh gah tadi....maksud aku,gah nye xleh jawab paper tadi...

ok,mulakan dengan masa dalam dewan tadi...selak muka surat 1,ok cun!!macam yakin je boleh jawab...masuk soalan 2 dan seterusnye....aku mula tersenyum....kenapa senyum???sebab aku hanya ingat bahawa aku bakal ditemui mati dengan menyayat hati...aku pikir,kl aku senyum,aku akn mati dalam iman...tapi, harapan aku hanya angan2 mat jenin, aku mati bukan dalam iman...tp dalam keadaan tragis dalam dewan td...=(

serius, gile susah paper tadi...tapi yang peliknye,nape xde orang komen pun psal paper 2 lebih2????aku je ke yang rsa macam 2???ikutkn hati, tadi rsa nak nanges je...pas2 bila orang tanye nape aku nanges,aku nk gtau yang xsangka aku leh jawab paper tadi...biar dorang kagum aku leh jawab sampai nanges2...

aduh...macamana aku nak teruskan hari2 seterusnye ni???macamana lagi..macam biasa la kn....harap2 aku xditemui mati dalam keadaan tragis lagi untuk paper2 seterusnye....

No comments:

Post a Comment