Sunday, November 7, 2010

dah tau,tapi masih juga buntu....hurmmm...

sebelum baca entri...sila pandang ke sebelah kanan page ak....tengok sikit dah berapa orang follower...ade growth rate sebanyak 50% ok...senyum gembira dengan gaya dr rozmey...=D

xdela nak cakap pape pun...juz nak menulis je...dah lama xmenulis...asyik membaca je...sungguh xsabar nak habis paper....nak berpoya2...lama sungguh meninggalkan dunia poya2...tapi dunia bahan orang n berkata2 kasar tetap di hati...hahaha. teruk sungguh la....

dalam banyak2 paper....paper arini paling menakutkan...mana xnye,dah tau soalan ape yang akan keluar...rasa xbiasa lak bleh jawab semua soalan...masa mula2 selak soalan,ak dah agkat pen nak tulis....nk tunjuk la yang aku tau semua jawapan untuk soalan2 tersebut...tp tetibe dikejutkan dengan suara xberapa nak melayu..

"hold on...hold on....don't try to write anything...juz read the question"

naseb baek ketua pengawas 2 bagi amaran...kalau x,aku jawab ke enam2 soalan dah tadi...tp apakan daya aku terpaksa jawab 3 soalan dr enam i2...terpaksa tau....bukan dengan rela...kl dengan rela,aku dah jawab semua dah...mungkin 3 kali angkat tangan mintak kertas....ok,cukuplah buat orang kagum....ok,semua yang aku cerita d atas adalah tipu semata2....yang sejujurnye adalah...aku rasa geram pulak....dah tau ape soalan yang akan keluar....tp masih ade yang terlupa....nak marah tau!!!tp naseb baek lah aku ni jenis yang suka tulis surat cinta dalam bahasa inggeris masa sekolah rendah dulu,jadi aku guna kelebihan menulis surat cinta sepanjnag 5 helai i2 untuk mencarut jawab paper tadi...

tp yang aku gembira nye, aku dapat menunjukkan muka yakin boleh jawab aku 2 masa keluar dewan tadi..so,xde seorang pun yang datang tanye aku leh jawab ke x...dorang xtau ke,kalau bleh jawab semua 2 x student namanye...masih ramai xtau definisi seorang student...huuuuhhh...!!!

ok lah,i2 saje yang dapat aku luah kan pada kali ini...ni pun pk 50xape yang nak di update...=P

No comments:

Post a Comment