Saturday, November 13, 2010

timur vs urban

tiap2 hari rasa ingin berebeloge..mungkin sebab blogger baru, tu yang teruja untuk berblog setiap hari..lagipun setiap hari mesti ada cerita yang
nak di kongsi bersama..kalau dah dasar juruhebah terkenal,sah2 la banyak cerita nak di ceritakan..lagipun aku hanya ada arini dan esok saja untuk berkarya sebelum balik kampung halaman tercinta..
bila pulang ke kampung,aku akan hidup secara ketimuran dengan menerapkan nilai2 murni seperti
menolong ibu bapa, mengajar budak2 kampung memperkukuhkan tajwid dan insyaallah banyak
 melibatkan diri dengan aktiviti kemasyarakatan..

***

bangun pagi2 mood dah longgar sikit..kadang2 fikir malas nak bangun pagi sebab kalau bangun mesti spin mood..ciittt!!tapi kalau xbangun,xsemayang subuh la jawabnye..tapi nak tanya,kul10 tu still pagi kan??
wat happen last nite actually???
something happen...some and thing and bad and argh...so bad!!!very2 bad..very2..
boleh bayang tak betapa aku sungguh xnak ingat perkara semalam..xnak!!macam mak shinchan xboleh terima shinchan suka buka seluar sambil tunjuk2 buntut...
but,honestly,aku sangat sangat sangat tenang dan lega bile semua tu dah diselesaikan dengan bawa berbincang dengan tenang sekali..gile lah..aku dah macam arjun rampal dah..cool wei..cool sangat....!!
puji diri sendiri sikit..hehe

***

arini aku juz teman akak aku pegi klcc..dengan harapan nak mengepow akak sedikit sebanyak..mungkin dapat beg coach ke,kasut guess ke..jam titus ke...tapi wat happen,boring nak mati pegi klcc tu..baik aku pegi jusco bukit raja je..lepak2 kedai mamak ke..de la jugak benda nak beli..tapi bagus gak pegi klcc ni,xabis duit..untuk mengubat hati yang derita kat klcc tu,ak ajak akak aku pulang..pe kejadahnye nak duk tempat xexclusive macam tu..lepak kedai mamak lagi exclusive kot..ade orang datang layan..kalau kat klcc tu,ade orang datang tanye ko nak ape??kalau stakat ko pakai selipar buatan luar negara,baju calvin klein tag made in thailand, seluar jeans replay tag made in vietnam, xpayah berangan la orang nak layan.. ko angkat kaki je nak masuk butik replay, ade je buat muka macam mintak kad kredit letak depan muka guna kaki sebelah kanan yang lupa nak potong kuku tambah2 ade cagu..
tapi kalo ko g kedai mamak,angkat tangan nak betul kan jam ko pun si mamak2 kacak datang berlari2 plak tu tanye ko nak ape..ko suit2 nak buang tahi2 gigi pun die terus datang..xexclusive lagi ke macam tu?
ok,nampak x beza urban dan ketimuran...eh,ade kaitan x??sape belajar sampai u mesti paham punye..
nampaknye masa mencumbui kite..ok,salah taip!masa mana ada nafsu nak cumbu2 ni..setakat cemburu je..tu pun asyik kena marah je kalau ade masa mencemburui..tambah2 time dating..masa cukup2 jeles..
dahla,makin lama makin jauh lari tajuk dah aku ni..huhu

ape aku dah merepek sebenarnye ni..but merepek di blog satu senaman kuruskan jari..ahaks!

No comments:

Post a Comment