Saturday, October 8, 2011

::aku suka rambut dia, tapi xsuka dia::

Today is sunday...permulaan pagi yang agak teruk bila bangun secara terkejut dan melihat jam sudah hampir jam 9..aku telah tersasar d jalan Mu..mana pergi si subuh???haaa, subuh telah tertinggal di manland..bukan salah aku*taknak nampak jahil*,tapi salah telepon bimbit tanpa kamera yang murahan itu..kan dah kena kutuk,sape suruh xberbunyi..lalu aku pun terus jadikan telepon itu sebagai permainan dart..yes!!!kena sasaran pada dinding..hati marah,meronta dan kecewa dengan telepon bimbit itu..telah menambah dosa-dosa yang xpernah kurang tu..maka,subuh itu d' qada' kan pada jam9 pagi..masih xbuka lampu supaya masih rasa cuaca subuhnya..

Jadi arini, aktiviti pertama adalah akan ke salon rambut untuk setting2 rambut sikit...hajat d hati nak buat rambut mohawk..tapi tak tahu lah berjaya ke tak,bergantung kepada kepakaran tukang rambut itu..
Sape tengok cerita Cinta Elysa???rambut mak tiri elysa cantik kan??jangan tengok pada warna..tapi pada potongan nye...macamana ingin dapatkan rambut sebegitu sekiranya rambut kita nipis?sob3..



 ok, lebih kurang lah gambar-gambar ni..kalau dalam cerita nampak sikit alunannye yang cantik itu...

****

5 comments:

  1. hahahaha..tohokla BB tue!! btw, meme comey pon rmbt dio! rmbt sharifah amani pon gini loni! sero nk kerat laluh..tp syg, kena gi yun nam dulu kasi tebal rambut..kahkahkah

    ReplyDelete
  2. kalau kau buat entry utk aku mst tjuk nya, aku sukakan dia tp tak suka rambut dia. kan kan kan

    ReplyDelete
  3. cisssss...skmo sabit ngn bb ore..bkn bb hk xbnyi 2..bb nk msuk klinik dh,koho berat nyakit dio,..comey dh??hk sharifah amani 2 wrna purple,pnjg skit kn..2la,xleh buat g2,waaaa...


    diba:hahahaha...salah dib!!tjuknya.."aku xsukakan rambut die,apatah lg die"hahaha

    ReplyDelete
  4. mekti, ko buat rambut mcm dia? serius? aku nak tengookkkk!

    ReplyDelete

There was an error in this gadget