Thursday, October 13, 2011

::cukup bimbang:

Esok supervisor untuk internship aku akan datang...walaupun aku baru 3 bulan praktikal,tapi lecturer dah nak datang pantau dan akan bagi markah untuk internship aku...untung kan??untung di sini bermaksud, selepas esok,aku mungkin lebih banyak di jumpai di rumah ataupun shopping-shopping complex berdekatan..yerlah, pegi keje pun buat ape kan, dah di nilai..betul x?ini gaya percakapan orang berlagak di luar tapi hati penakut..uhhhh...ahhh...

Sebenarnya hati berdebar mengalah kan kekasih datang nak jumpa pastu lamar dengan bunga ros merah ni..bukan apa,supervisor yang bakal datang tu cina..kalau dorang mengata aku dalam bahasa cina,macammana??dahla 2 bulan pertama aku tak di beri tugas pape pun..pastu esok,lecturer tu akan datang jumpa my bos sebab dalam surat my bos adelah penyelia aku..apa yang bos aku tau aku buat???aku ada leader, jadi leader aku yang tahu apa aku buat..


Bagaimana skiranya aku di sabotaj??maksudnya aku xdapat A tompok-tompok bintang*cara pemarkahan cikgu sekolah rendah*..memanglah ari-ari aku balik awal..bukan awal pun, tapi jenis xmunafik,menepati masa..eh,ade kaitan tak?bila jam dah mula kul6, aku terus lah turun..salah kah aku??tak kan?sob3..


Ok, aku doakan yang terbaik untuk aku...aku harapa aku dapat markah buku log yang sekali pandang seperti alas kaki itu mendapat 18/20..ngeeeeeeeeee!!!

ok,nampak leader aku yang berbaju ungu itu?

Esok aku akan datang kul8.30,tunggu depan pintu yang xbuka lagi tu, dan terus duduk buat kerja xpandang kiri kanan xcakap dengan orang sampailah tertido...oops!

****

No comments:

Post a Comment