Tuesday, November 1, 2011

:: dilamar boss...auwwww..!! ::

Agak sudah lama tidak menyelak-menyelak blog untuk entri baru...kesibukan bekerja menghalang segalanya...sibuk kerja?yap, i mean, sibuk pegi keje duduk ofis goyang-goyang kaki then tak sabar tunggu kul6. ari-ari adalah hari malas sedunia aku ke ofis..aku rasa diri aku ibarat monyet yang tidak pandai memetik kelapa..tidak berguna kan...buat apa jadi monyet kalau xpandai petik kelapa..begitu juga aku..wahhh,gitu perumpamaan nye..

Semalam, bos turun kat floor aku...aku tunduk, terus tekan-tekan mouse scroll down scroll up audited working paper 2..gamaknye seperti aku tidak mahu diganggu oleh kesibukan melakukan kerja dengan istiqamah..dalam kepala tertunduk,aku sempat jugak menjeling jejeak kakinya..misteri!!!jejak kakinya semakin menghampiri...getus hati kecil ku,"MAMPUS AKU"!!mampus aku kalau dia tanya aku sedang buat apa..

Ku sangka panas hingga ke petang, rupanya hujan yang turun waktu-waktu petang sekarang..dengan muka bengis kening terangkat-angkat ikut rentak kakinya..lalu dia bertanya.."sudikah kamu menjadi isteri saya???"..aku jadi panas..lalu aku jawab.."gila apa nk buat aku jadi isteri,masuk islam dulu"...zati!!!aku terkejut..owh,berangan rupanya...

Rupanya hakikat sebenar adelah boss telah lamar aku untuk extend peraktikal aku sehingga bulan 3...aku tergamam dengan lamaran tersebut..al maklum lah,4bulan di situ aku dah cukup azab dengan keje yang selalu takde and environment yang aku xgemari...walaupun sekarang aku dah makin rapat dengan rakan-rakan ofis, tapi aku masih xsabar untuk tinggalkan ofis tersebut..aku xtau kenapa..mungkin aku terlalu memilih untuk tempat yang lebih sempurna..mimpi lah kan...huhu

Untuk lamaran tersebut, i told my boss, i will make decision on 15th November...kemain demand siap bagi date nak bagi jawapan..bajet paling d perlukan aku ni..kuikui...

Tinggalkan seketika semanis kurma bersama ofis...continue kepada kegembiraan apabila family datang meraikan hari deepavali mereka di sini...ouch ouch ouch gembira sungguh!kegembiraan nye dapat dinyatakan hanya melalui futu-futu ini.....

ini kotor!!!seksi sungguh body2 anak2 buah aku..=P



ini sewaktu mereka ke zoo negara...nape aku xde?tuntukan kerjaya yang xdapat d elakkan..sob3..




aku rasa dorg mcm penguin
At I-City Snowalk

internet kadang-kadang boleh bawa gaduh...ini saje yang dapat d upload...hewhewhew..eh,perlu ke hewhewhew 2???ops!

***

No comments:

Post a Comment