Wednesday, September 4, 2013

Dhiya 1st birthday

Assalamualaikum readers..ahaks

Harini 1st birthday anak buah aku ..beliau lah satu-satunya anak saudara aku yang membesar di 

depan mata ku. Yang lain takyah cakap lah, aku balik sekali muka bulat, balik kali kedua muka gelap 

sikit n dapat merangkak balik lagi sekali tengok-tengok dah dapat jalan..tapi yang ni, aku duk ngan die,

sembang ngan dia (tipu), cubit sikit, senang cite aku tengok die dari die bayi sampai lah 1st birthday dia

arini.

Beliau adalah Nur Dhiya Jafni Bt Johari dengan tagline tersendiri beliau,

"adik comey kalau adik tak mengamuk".. =)

Tagline ini digunakan sebab beliau dari kecik sampailah sekarang memang boleh nangis tanpa sebab.

Kalau larang or tahan dia dari buat sesuatu, memang mengamuk jerit satu dunia dengar. hebat kan beliau??

Sangat gemuk

Masih gemuk

Sebelum demam

Sekarang

Dah slim


Happy birthday adik. Semoga jadi anak yang solehah okey? Jangan nangis-nangis tak tentu pasal lagi ok? 

Nati ceksu beli kucing comel untuk adik deh3??Adik mesti suka...


No comments:

Post a Comment