Wednesday, January 11, 2012

::disyakki ada susuk dalam badan::

Salam semua..salam satu dunia..salam satu titil..*puiii,titil konon, ingat fasha ke??*..Nak tanya sikit je..sikit je..jawab plis..eh,soklan belum lg kan..ok,soklannya berbunyi..adekah aku gemuk???kahkahkah..soklan macam uji bakat pencarian peserta raja lawak ke-6 kan??dah kalau badan 2 sekali pandang dah macam batang pokok kelapa sawit,pegi bantai tanya wat pe kan3??marah diri sendiri...

Diriku sungguh xpaham nape susah sangat nak gemuk..eh,bukan!maksud ak susah sangat nak kurus..yang si kurus lak susah betul nak gemuk..heran jugak kadang-kadang bila si kurus asyik merungut2 nak gemuk..die ingat seronok ke gemuk..grrrrr...rasa nak hiris-hiris lemak di badan ni ingat nak kongsi sikit dengan si kurus yang dahagakan lemak sangat tu..huh!!

Apa masalah aku xleh nak kuruskan badan eh??adekah pengaruh rakan-rakan sebaya?tetttt!!sah bukan sebab kawan-kawan d sekelilingi ku kurus-kurus semuanya..mereka bukan suka makan banyak pun..ok,pegi kepada diri sendiri..mari mengkaji..tetttt...!!!memang diri sendiri pun..

Macammana ek nak membina jati diri yang kental lagi hebat untuk sesuatu matlamat dalam hidup menjadi kenyataan???aku dah cuba produk2 diet contohnya herbalife..ok,aku makan xsampai 1tin,aku dah brenti sebab rasa xsdap dan rasa gak lapar..ok,aku move on kepada produk SDII..ok,yang ni aku rasa ok,aku boleh minum sampai habis 1tin..and aku xrasa lapar juga aku boleh tahan xmakan nasi untuk seminggu..tapi3,aku terus berputus asa bila aku timbang,berat aku xbuat anjakan paradigma pun..shittttttah bt yakob betol!!!lalu aku putus asa..putus dan terus putus...

Selepas kejadian tersebut,tiada lagi usaha ku..ok,kesimpulan untuk entri ni..aku malas berusaha lebih...mungkin jumpa bomoh bagi bela hantu dalam badan lagi mudah mungkin...sekian wabillahitaufiq walhidayah wassalamualaikum!!

mari kita selami wajah2 yang xpernah kurang lemaknya

form5
makin lama(26/11/2010)
makin lama lagi(mac 2011)
lagi n lagi(1/9/2011)

semakin lama...(23/11/2011)
and now...makin KURUS =(

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget