Friday, January 27, 2012

::aku lepaskan kerna sayangku padamu::


Bila malam dingin begini..mula lah hati pun dingin jugak memikirkan kekasih kekasih hati yang bakal di tinggalkan..owh,ramai sungguh kekaseh hati.,.sukar untuk di kira dengan jari apetah lagi dengan kalkulator..puiii,kaki kawan sebelah dah dekat dah ngan muka aku..ok hentikan...

Kalau tengok cite hindustan, pabila cinta terhalang, lalu gadis berkata, kalau awak sayangkan saya,awak tinggalkan saya..plis..plis..plis..bodohkan begitu..aku xleh terima kalau macam tu..kalau sayang, pastilah berusaha untuk dapatkannya..bukan tinggalkannya..ish,emo betol kak til kalau pasal sayangkan kekaseh tinggal2 kan..itu hanya seekor kucing betina yang telah di rogol oleh kucing jiran sebelah rumah nya boleh berkata bgitu..huh!!!

Ini kisah benar..mari aku ceritakan tentang pasangan kekaseh yang terpaksa di pisahkan..sob sob sob..nama nya combi(si betina yang gatal itu)..ok,beluai(baca:beliau lebih sesuai untuk makhluk sepertinya) suka keluar rumah tanpa kebenaran..suatu ari beluai balik lemah tidak seperti biasa..di ajak bermanja,tidak di layan..lama kelamaan, perutnya semakin membesar..cittt,ko mengandung ya combi??selepas di jentik2 telinganya, d kurung di bawah rumah(hiperbola),lalu beluai pecah air ketuban..oh no,ketuban darah..ia sungguh dasyat!!tanpa suara walaupun sikit,combi keluar darah seketul sebesar biji mata lembu..lalu, combi d masukkan ke icu selama seminggu dan anak2 beluai d sahkan lemas di dalam perut..hanya 2 ekor berjaya d selamatkan..tapi seekor mati sejurus selepas kluar..dan seekor lagi mati di rumah..selepas keluar dari wad,combi kelihatan sugul,selalu termenung dan selalu ke rmah jiran sebelah..aku syak,dia nak suruh si jantan btanggungjawab dan mau ceritakan derita yang di tanggung..

ini beluai


Tapi itu kisah dulu..sekarang...combi dah ade bobby...tapi tapi tapi..combi dan bobby terpaksa di lepaskan kepada orang lain setelah bibik tanti atau penjaga kesayangan mereka sudah pulang ke gagang..maksudnya dah balik ke indonesia..jadi,kami sebagai artis recording ni,jadual xmenentu, recording sana,recording sini,xsempat lah kak til nak uruskan mereka..jadi, kami serahkan pada yang pakar sajalah mereka..sob sob sob...kami lepaskan kamu kerna sayangkan kamu..kalau x,sape nak bagi makan??sape nak mandikan???sape nak temukan jodoh??haaaa,jawab combi,jawab!!!



ini bobby..muka ganaz kan?tapi badan puteh..
kesian mereka kan3?

pondan kan die??

maafkan kami combi dan bobby...kami tak sempat nak menjaga kamu..jadi,berperangai eloklah berada di tempat orang..jangan lupa jenguk blog kak til ok?panggg!!!!bagi sedarkan diri sikit..ok,dah!

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget