Thursday, May 9, 2013

About Sofina bag


Hey youuuu....

Sangat-sangatlah gembira bila berjaya dapatkan apa yang kita nak...Ok memanglah apa yang kita mahukan 

itu hanyalah nafsu semata-mata tapi itu kepuasan kan?Or maybe ia satu rewards kepada diri sendiri..

Dah keje penat-penat(baca:goyangkaki), mestilah nak reward diri sendiri kan?

Kalau aku, aku selalu reward diri aku dengan ke website www.fashionvalet.com...Dapat reward kan mata 

dah cukup ok..

Tapi masa balik mengundi aritu tiba-tiba tengah scroll down fb, terus nampak restock Sofina bag..

Lincah aku lari pegi luar rumah sebab dalam rumah line slow..nak grab satu...aku dah lama nak beg tu sebab 

nampak cantik sangat designer dia pakai..warna-warna pun cantik...Tapi aritu cam duit takde lagi..hukhuk


pilih kuning sebab adore Vivy Yusof
Cantikkan warna kuning ni?Ada 6 kaler semuanya..tapi masa aku tengok hanya tinggal 4 kaler je lagi..

Semua cantik-cantik tapi akhirnya aku pilih warna kuning..

Dari segi kualiti material aku rasa sangat ok sebab kalau kotor senang nak bersihkan and ia nampak 

solid(baca:kukuh)..aku pun harap ia solid sehingga bertahun lamanya.Memang berbaloi sangat aku beli..

Tapi aku rasa beg ni sesuai untuk student sebab saiz dia besar boleh letak buku and laptop sekali..Kalau nak 

bawa pegi jalan-jalan bagi aku ia terlalu besar..Tapi kalau tengok Vivy Yusof pakai cam cantik

je..hurmmmm...

Semalam bila dah dapat parcel..laju pegi jeleskan rakan-rakan..



Cakap jela jeles kan?=P



No comments:

Post a Comment