Monday, May 27, 2013

Gagal itu ujian Allah


Hai reader...

Minggu lepas lepas aku ada tulis pasal interview kan..jadi salah satu dari nya dah dapat result..ok senanya ini 

adalah harapan aku paling tinggi nak sangat..Tapi apekan daya ianya takdir Tuhan dan bukan rezeki 

aku..Aku sudah gagal dengan jayanya ujian bertulis PTD..uwaaaaaaa...*lari lompat katil tekap muka ngan 

bantal nangis*

See!!!

Rasa nak bunuh seekor ayam hutan..Nak bunuh diri xbau syurga plak..Rugi lagi..Muda-muda dah mati..amal 

jariah tak cukup..hukhuk.

So, i have another two chances..dont know bila result nya boleh tahu...I'allah setelah pulang dari Tanah Suci 

aku dapat berita gembira..Tuhan bukakan pintu rezeki ku seluas-luasnya..I'Allah..

tapi alhamdulillah orang disekeliling ramai yang tenangkan aku..Betul kata mereka, aku grad tak sampai

setahun pun lagi..Kakak aku pun cakap, untuk perkara lain Tuhan dah bagi jalan yang sangat senang untuk 

aku..

Ape aku nak?? Keluarga besar dan bahagia??

Nah!!


Nak ape lagi? Kawan-kawan yang menggembirakan?

Nah!!



Sori kalau kawan-kawan memang takleh upload semua la nanti seminggu baru siap..

Ape lagi aku nak?Nak kereta?Nak duit?Nak handphone?Nak kawen?ok yg ni memang takdapat..

Jadi Tuhan nak aku rasa susah sikit pada jalan ini..Biar aku tahu erti susah dan bersyukur..perancangan 

Allah adalah yang terbaik..Jadi, kegagalan ini hanyalah satu ujian yang saaaaaangat kecil dari 

Allah..berbanding orang yang laaaaaaagi susah hidupnya dari kita..kan?

No comments:

Post a Comment