Wednesday, May 1, 2013

Bila dah jadi habit mulut


Kita selalu dengar kan member-member laki kalau sembang kemain bahasa dorang macam kasar kan..tapi 

sebenarnya bukan sebab dorang mulut longkang, hati busuk ke atau dorang memang sengaja cakap 

buruk..tapi sebenarnya habit mulut dorang terkeluar secara tidak sengaja..

Contohnya macam masa aku duk asrama dulu..budak lelaki lah yang biasa buat..Bila dorang nak g makan 

kat dewan makan terserempak ngan kawan yang baru siap makan..

"hoii..makan ape gila?"

"Roti sosej je"

"Sedap tak gila?"

Haaaa..nampak tak habit mulut dorang bercakap..

Sama jugak masa drive kereta...bila orang depan bagi signal kiri, tapi masuk kanan...kita yang kat belakang 

terus terkeluar..

"Gilaaaa!!!"

Yang peliknya pemandu rilek je cakap "astaghfirullah..."

Kalau dah habit, duk belakang pun suka maki orang...habit mulut..*eh terasa lak*

Kalau baca timeline twitter member-member pun sama..bila kawan dia tanya..

"sedap tak lagu tu wei?"

"Sedapla gila...sape nyanyi?"

Sebenarnya tercerita benda ni bila aku terfikir dalam kereta tadi..padahal aku kat belakang je..ada kereta 

depan belok kiri tak bagi signal..abang ipar aku rilek cakap astaghfirullah, aku pegi bantai cakap gila..

Selalu sangat aku jadi mafia jalan raya maki-maki orang dalam kereta..bila orang pandang balik, orang tu 

lelaki, aku terus pandang depan buat-buat nyanyi..*goyang sikit* hikhik


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget