Tuesday, April 30, 2013

Jujur


Semalam aku pegi tukar cermin cerminmata aku..sebab yang lama dah tak boleh pakai 

sebab tak cukup kuasa(baca:power)..Cermin mata yang lama tu frameless dan yang aku pakai sekarang ni

full frame pastu tebal lak..Jadi kalau pakai yang takde frame orang perasan la kan..

Jadi bila aku pakai yang frameless tu..ada sorang staff tu tanya..

"Tukar spek baru ke?"

Takla..tukar cermin je...

"Oooo....HUDOH!!"


Lupa nak tanya..pakai yang lama cantik ke?ok buwerk diri sendiri..hek3

Ok...hati tak sentap langsung...langsung tak ok!!grrrrrrrr......

Jujur kan ofismate aku?Tapi aku xpernah amik hati pun ngan dorang...sebab we are sooo close..Pastu 

dorang semua dah tua n dah kawen...

Pastu lagi aku je gadis di ofis ini..jadi aku memang cantik..takkan nak cakap dorang cantik lak kan???

hihi..*sedapkan hati sendiri*


No comments:

Post a Comment