Tuesday, April 9, 2013

Ayuh kembali ke sekolah


Seperti sedia maklum..minggu ni aku ada exam PTD..jadi untuk berjaya, kita harus ada usaha lah kan?

Jadi, sebagai persediaan menghadapi exam tersebut, aku dengan jayanya beria-ria cari buku panduan exam 

dan juga buku Malaysia Satu. Malangnya, bukan aku seorang saja yang nak berjaya dalam hidup..malah 

ramai lagi manusia yang lebih cekap dari aku pegi beli buku Malaysia Satu tu sampai dah habis stok semua 

kedai buku sekitar kuala selangor dan shah alam..ohmai..ohmai..asal semua rajin ni??

rilek2 dah la..jawab ikut logik jela..*muka takpuas hati*

Disebabkan kejayaan haruslah diiringi dengan usaha, jadi aku beli lah 2 buah buku panduan exam..

ada usaha kan3?? =P



Bila sampai rumah, aku dengan megahnya bawa kuar buku nak baca..

ok, "tajuk 1. Pemerintahan Malaysia" *diiringi menguap*..hish syaitan ni!!ok masuk perenggan ke2 

plak,"Mengikut Perlembagaan  persekutuan..huarghhh...huarghhh..huarghhhh...,Yang Dipertuan......."

Apekah maksud di atas??maksudnya di sini, apabila status bertukar menjadi pelajar yang kena duduki exam, 

syaitan sangat banyak dalam buku..sirius,tak tipu!!!kalau xcaya, cuba buka buku ilmiah..kompem!!

Jadi kesimpulannya, memang xdan nk baca lah weiiiiiiiiiiii....aiyo!

Kalau aku gagal, jangan salahkan rezeki..salahkan aku..tolonglah salahkan aku..*tunduk insaf*

Tadi alang-alang ke Jusco pegi cari buku..kitorang g makan-makan dan aku cuba mencari alat bantuan 

hilangkan jerawat dan parut..maigod ia sungguh teruk di muka ku sekarang..tahap chickenpox dah ni..sobs.



Tersangatlah sedap BBQ Beef ini..Anda harus mencubanya..#Johnny


Oleh sebab sekarang dah adore Dena Bahrin, jadi terpengaruh sikit dengan produk yang dia promote..laju 

pegi terkam kat Farmasi..Harga pun tak pengsan lah ya*tangan kat bahu*..125ml je pun..tapi tak mengapa 

lah..harus berkorban..


Vitamin Oil Organic Aid ni sangat-sangatlah melekit sampai aku konpius..eh ni gam ke minyak ni?bau dahla 

macam gam..melekatnya tahap gam UHU 2..sampai sekarang aku konpius camne cara nak pakai sebab kat 

botol dia takde bagitau cara-cara...

Diharap dengan usaha yang aku cuba lakukan ini..aku akan berjaya..ihiks!


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget