Wednesday, April 17, 2013

Mari tunaikan tanggungjawab

Apabila kebosanan berada di ofis melampaui batas-batas kerja..maka terciptalah satu
 
kegilaan..iaitu..kegilaan terhadap permainan masa kecil-kecil dulu...POU!!!
 
 
Ok, ingat tak dulu kalau masa sekolah ada alat mainan yang boleh gantung kat beg sekolah yang
 
watak mainan tu macam digimon..pastu kita kena bela bagi makan..bagi main..kalau dah mati tak
 
boleh hidupkan balik..ingat x, ingat x..yang bila kat sekolah selalu nak kena rampas..tapi xingatlah
 
nama apa.. =P sekarang dah moden, boleh download je then bela lah macam biasa..
 
Tapi bila pengembalanya kurang tanggungjawab..maka ini lah jadinya..
 
kesian pou hampir mati..kemain ade eyebag si pou ni tak cukup tido..
 
Pada sesiapa rasa diri kesunyiaan dan dah rasa nak ada anak sangat..haha cuba lah main pou..Boleh
 
tahu lah sejauh mana tanggungjawab anda...kemain pandang serius hal tanggungjawab..mainan je
 
pun..lalalala

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget