Monday, April 8, 2013

Saya Datang Lagi

Owh.. diriku baru menyedari bahawasanya diriuku mempunyai sebuah blog yang sudah terbiar agak

lama..Sekarang aku telah menyahaktifkan laman

sosial yang bernama Facebook dan Twitter..Ya lah kan..laman sosial sekarang tempat orang mengorek

cerita tentang kita kan..Saya rasa xde baiknya meneruskan keseronokan stalkers2 diluar sana dan

mengeruhkan lagi keadaan diri kita..kan??Tapi buat masa sekarang la.. Xtaulah nati kan. Diriku xdelah akan

menyahkan selama-lamanya..aherher *amir style*

Sebenarnya tak tahu nak share kan cerita tentang apa sebab kebelakangan ni makin menyedari diri

sudah ketinggalan jauh dari rakan-rakan seperjuangan.. Tapi Tuhan Maha mendengar permintaan

hambanya..

Alhamdulillah, di atas urusan sri paduka baginda eh kemain..13/4 ni saya akan menghadiri exam bagi

jawatan Pegawai Tadbir dan Diplomatik..

Yap, ia hanyalah peperiksaan sahaja bagi menentukan saya ke peringkat

seterusnya..bukanlah peperiksaan untuk menentukan saya untuk mendapatkan jawatan tersebut..

Masih jauh lagi untuk menggapai jawatan tersebut..But ia berita baik bukan?

im happy but im happy..hikhik.

Kepada readers xkira lah yang kenal saya ataupun tak..doakan saya berjaya menjawab peperiksaan

tersebut dengan jayanya otey??*bajet kiut guna otey*

Tahun depan dah nak kawen lah kalau berjaya dapat jadi pegawai tadbir..hikhik. Bukan gatal, tapi tapi

memang gatal nak kawen kan??hahaha..Itu hanya gurauan saja ya  rakan-rakan..jangan pandang sirius..

no no no..

Rasanya itu sajalah untuk entry kali ni..Bila dah dapat cerita yang harus dikongsi..saya akan kongsikan..

eh sebenarnya baru perasaan..Asal guna kata ganti nama diri saya ni??pehal ni??pehal??

ok, saya lagi baik bunyinya kan?xsalah kan3?Walaupun agak xsesuai ngan diri ini..tapi ok kan3??

katakan ok!!

Disebabkan laman sosial lain dah dinyahaktif..jadi diriku akan cuba banyakkan mengupdate blog walaupun

followers hanya ada 12orang..haha. sungguh kelakar jumlah follower ku..

But its ok..im trying hard untuk tambah follower okeh?


Ini adalah budak yang selalu berlakon untuk mendapatkan perhatian..emmm mungkin ikut perangai mak 

beliau..



Majlis mencari jodoh..eh?Diriku memakai tudung versi zaman zaiton sameon..tersangatlah memalukan..

This is my toys..Dialah tempat ku membuli..hoho merry christmas..!!




No comments:

Post a Comment