Thursday, April 18, 2013

Pos Laju


Bila setiap kali aku buat pembelian online..aku mesti guna alamat ofis sebab kat umah takde orang..

Bila pertama kali sampai parcel, staff akan anta naik atas..kali kedua masih ok naik hantar dan tak tanya 

pape lagi..masuk kali ke tiga parcel sampai...lalu..

"hoiiii...ingat ni pejabat pos ke?hari-hari ada parcel.."

aku gelak lalu blah la..

Selepas berhari-hari diperli dan dicerca...aku masih..........

Tadaaaaaaaaaaaa.............


Hahaha...ada aku kesah kata-kata keji mereka..membesar pun dengan kata-kata nista..setakat perli macam tu 

xlut lah wei...peace yooo..

Arini staff yang terima parcel tanya orang yang anta parcel tu..

"Dik, ini seluar dalam ke?"

Pakcik itu tidak kelakar langsung kan?*mata ke atas*

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget