Tuesday, April 30, 2013

Cinta itu membutakan


Bila si kurus jatuh cinta pada si gemuk..segalanya kelihatan cantik pada mata si kurus...

Kata si gemuk...

"Bila nak kawen..bagi masa setahun kat saya..saya nak kuruskan badan dulu.."

"Eh buat apa nak kurus?"

"Kurus la cantik pakai baju kawen cantik tak nampak lemak"

Lalu si kurus cakap...

"Alaaaaahhh...semua tu boleh edit la..tak payah kurus pun.."

Ark???Ok hati si gemuk tak panas pun....

Bila si gemuk cakap...

"Cantiknya orang tu pakai baju..emmm orang kurus cantik kan?"

"Cantik ke?eh taktahu lah cantik macamana..sama je..Orang gemuk tak cantik ke?

Awak cantik je"*ayat pancing*

Heh!!!takde perasaan ke?

Si gemuk cakap lagi...

"Nati kalau tak kurus..awak tinggal saya..sukakan yang kurus dan cantik"

"Yeke?Pastu orang gemuk orang tak suka ke?Hati baik, ok ape.."

Amaigad, adekah cinta itu betul-betul membutakan?

"Awak tak malu ke jalan sebelah saya orang cakap..gemuknya awek dia..dia kurus je.."

"Orang gemuk untuk orang gemuk je ke?Kesian la orang gemuk...Itu diskriminasi..."



Ok..kesimpulannya..cinta itu memang membutakan... =)


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget