Sunday, December 26, 2010

aku kagum

ni aku buat entri tergesa2 ni sebab lepas baca kawan aku punyer blog..
aku teringat kisah ngeri abang aku pada hari raya..sebelum terlupa,baik aku cepat2 luahkan isi hati ku di sini..
ni pasal gosok baju orang laki la..
aku pun xpaham la asal susah sangat gosok baju orang laki ni..kena buat side sebelah kiri la,depan la,ape la..xboleh ke pakai xde side??asal baju 2 xbertukar jadi pelepah ayam,pakai je la..leceh betol kaum adam ni..eh,pe hal aku emo?

kisahnye bermula bila aku buat pertama kalinye kena gosok baju raya abang aku..
masa 2 abang aku belum kawin lagi..
pagi2 bangun,air liur pun belum habis disedut lagi dah kena ugut bunuh suruh gosok baju..
dahla kacau aku tido mimpi kaka datang cium muah3,pas2 paksa2 buat benda aku xpenah buat lak..
dengan muka ganas taik mata xdbuang,aku amik abju abang aku guna gigi je..biar nampak macam
ore debe berek 12..
haaa...xtau la 2 pe maksud nye..xnak gtau..xnak..(bajet ade orang mintak nak tau)..google la ok..=p
seperti iklan downy berbunyi.."mak menjimatkan letrik dengan menggunakan downy", aku penuh yakin gaya muka kurt angel,aku pun gosok..

wowwwwww...!!!
kagum dengan kebolehan sendiri bila cantik mabelos sungguh jimat hebat gile wow xsangka ganas menarik gitu hasil dari usaha aku menggosok baju nye..
"nah,amik la baju ko ni..ko g semayang raya jap lagi mesti orang akan pandang ko xkelip betapa tegang sekali benang2 baju 2"
"tq adik yang disayangi lagi menambat hati cun sekali"(tipu lebih)
***

"adiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk....!!!!"
"mu mai sini kejap...mai sini..mai2!!"
dengan muka bangga nak dengar ape kata abang aku lepas balik dari masjid...
"mu mai tengok ni..mu wak side kt seluar aku sebelah mana???"
"betol la 2..side tepi..masyaallah..u looking nice bro"
DUSHHHHH....!!!
satu sepakan dari tangan kidal nye singgah di ubun2 sebelah kiri aku..ade ke??haha
"tengok seluar ore lain 2!!"
aku pun tengok la seluar abang2 dan abang2 ipar aku....
citttt...side depan upanye..patut la abang aku nampak kiut macam budak pra pegi sekolah je,haha..
"malu aku tadi g semayang raya..semua orang tengok aku..ingat aku ni xkurang tampannye..rupanye...eii..xboleh harap!!
"betol la adik oyat tadi, orang pasti xkedip tengok seluar abe 2,hahaha"

moral of the story: gosok lah sendiri..kalau x,pakai je baju kurung!!

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget