Saturday, December 25, 2010

heroin renang=P

wow!!best sungguh berenang2 berendam2 ketepian hari ni di gambang waterpark..aku,bertemakan makcik janda anak lima(pakai tudung konon ariani), menunjukkan skill dan kehebatan yang lama di pendam pada hari ini..mana x nye,main game slide yang ala2 altromen atau spiderman yang mahu menyelamatkan mangsa dalam masa 60 saat..arini aku agak berani bila macam2 acara aku mencuba..2 pun setelah di ugut dengan kapak d leher oleh anak sedara aku..ciittt,terpengaruh jugak aku walaupun lutut ke lutut dah accident dah..

lepas mencuba semua acara..kami sekeluarga cuba tunjuk skill samosak berpusing(cite korea suatu ketika dahulu..tapi xtahu eja macamana,haha) main bola tampar..tetiba ade family lain yang tertarik,ajak lawan(bajet terer tol family 2,tapi kalah,kihkih)..dorang xtu ke kami ni tokoh pelajar aktif masa sekolah dulu..pe lagi,dorang balik jalan kaki kat atas la,malu la 2 kalah!!ketawakan mereka..haha..

konvoi..6buah kete,tapi yang masuk 3 je..huhu
 
peserta rombongan..sebok je si lelaki ni..
 
ke telok cempedak..
 
mkn kt tg lumpur kl xslap..ana ikan bakar petai..1st n last g kdai ni..pkerja kurg ajar nk mati!!

tengok.msg2 tnjuk terer

setelah penat tunjuk hebat=P
 
haaa..sukan inilah yg mletakkn ak d tgga pertama..gmbr d ats hnya contoh sja..dr kiri,abe joe(a.ipr),mat ju(abg),
jaji(ank sdra)
seharian d sana meninggal kan kesan dan parut yang cukup mendalam seperti tompok2 tahi unta kat muka..maksud aku sunburn..huhu.dah macam udang bakar sambal belacan dah muka aku..huhu..tapi puas hati!!!

luahan hati: xgosok gigi seharian,tapi boleh je masuk waterpark..so,xde masalah la kan kalau xgosok gigi sekalipun..werk=P

No comments:

Post a Comment