Thursday, June 9, 2011

::MESTI tonton::

wa cakap sama lu bro,cite KL gangster manyak best wooo...itu bagi aku la..xtau pulak bagi orang lain..sebab aku ni bukan jenis kaki wayang sangat, bila aku tengok cite ni,aku rasa best..xmenghampakan lah..kalau ikutkan, masa orang duk war2 kan yang cite nur kaseh 2 best, aku rasa aku xde feel pun tengok cite 2..xtau nk cakap best ke x..lain orang,lain cite rasa..

yang aku nak cite pasal best nye sebab itu hero lah...si aaron aziz 2..tampan!
kalau tu lah gangster, aku pun mau cari gaduh..kena pukul pun xpe, aku akan anggap macam cubit2 manja g2..hahaha..aku main2 je pasal ketampanannye..
aku nak puji lakonan semua pelayar2 cerita tersebut..memang mantop habis r..memang serius lakonan dorang berkesan...tapi sampai arini aku tertanya2,kenapa kalau gangster ke,taiko ke,msti ckp mcm cina ckp melayu ah??xde ke gangster cakap pure melayu??xnampak jahat eh kalau cakap melayu??


cite ni,walaupun cite ganas,tapi sape yang hati kiut2 sikit 2,mesti nanges punya...pelik kan??tapi ini bukan cobaan,ini betol2 punye..aku yang hati metal pun dengan air2 idung sekali kuar..sebab memang aku selsema^__^...kalau nak tau kenapa,g tengok cite 2..

bila sampai part ade zizan je,mesti gelak..die xcakap pape pun,dah cukup kelakar aku rasa...masa aku tengok 2,bergegar satu panggung bila part ade zizan..

kira ni secara hipotesis lah ak ceritakan pasal cite 2...cite ni memang 5star la..ade ganas,sedih n kelakar..cukup lengkap..pelakon pun semua tampan2...so,sape yang xtengok lagi..lets do it!

nota tangan:kepada kawan2 yang tengah praktikal 2..pergi lah tengok cite ni...xkan asyik nak audit company je..hujung minggu kan ade..eh,ke korang hujung minggu pun keje??hahaha..sori frens,bukan nak berlagak^__^

2 comments:

  1. petang ni i pi la tengok ! hahaha..tak saabbbaaaaaaaaaaaaa!!!

    ReplyDelete
  2. Haha..ak bkn sngaja nk sakitkn hati ko del..ok2, jgn lupa pg tgk tau wpun dh lmbt dr ak..haha

    ReplyDelete