Sunday, June 12, 2011

{penyu TIDAK lagi menangis}

Sebenarnye xnak update pun pasal piala FA ni sebab xtau sangat pun pasal piala FA ni..tapi sebab boring tunggu akak pegi klinik, so nak bercerita lah sikit sebanyak tentang keaiban bersorak d kedai makan...

Semalam aku kat PD, saje jalan2 ngan akak n abang ipar aku...kebetulan sangat semalam chanel yang ade siaran piala FA 2 semua break off, itu dah diberitahu oleh pihak hotel pada awal2 lagi..so,lepas dinner 2, kitorang pegi singgah kat restoran kat luar..abang ipar pesan, jangan cakap kelantan, nanti kena hentam kalau kalah..aku hanya senyum..

Lalu,tibalah masa kelantan buat serangan, lalu aku dengan semangatnye..

"GOLLLLLLLLLLLLLLL......!!!!!!!"

aik,asal macam sunyi jek?rupa2 nye hanya aku sorang je yang menjerit kegembiraan itu...citttt..aku menjerit sorang2 lak..AIBUN! Abg ipar aku hanya memandang sinis,huahua...

Lalu, bila sahaja terengganu membuat jaringan, lalu penonton di situ terus menjerit2 sampai tepuk2 meja..abang ipar aku pun sama..xsdar diri sungguh orang selangor nih,huh!baru ku sedari,rupanye penonton kat situ adelah penyokong terengganu..bila dah hampir masa tamat,kitorang mengangkat bontot masing2 meninggalkan kedai tersebut..balik dengan kecewa sekali..

xpelah sape2 pun yang menang...piala bawak balik pantai timur gak..^__^

p/s:nak harap aku cakap sape yang gol kan pada minit berapa2 2 memang x lah sebab aku memamng xminat bola...orang tengok,aku tengok sekali sebab 2 negeri aku..harap maaf lah ye..c(=

No comments:

Post a Comment